Siz değerli misafirlerimize Türkü Kervanı harika bir müzik ziyafeti sunan Türkü Kervanı dinletmek için kuruldu.

22 Nisan 2009 Çarşamba

Ecowash su tasarrufu için işbaşında


Vestel’in “Kahraman Ecowash”u Su Tasarrufu İçin İşbaşında.

Vestel, “dost teknolojiler” üzerine kurguladığı reklam filmlerine Ecowash bulaşık makinesiyle devam ediyor. “Teknolojide dönüşüm başlıyor” mesajı ile başlayan ve Vestel ürünlerinin dev robotlara dönüştüğü reklam filmlerinin ikincisinde, “Kahraman Ecowash” elindeki köpük yapma oyuncağıyla oynayan küçük kızın musluğu kapamasına yardım ederek su israfına karşı duyarlılığını gösteriyor. Reklam filmi, Vestel’in bulaşık yıkamada su ve enerji tasarrufu sağlayan Ecowash teknolojisine dikkat çekiyor.

Müziği ve tonuyla duygusal bir temaya sahip olan Ecowash bulaşık makinesi filmi, ilk ürün filminde olduğu gibi Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi reklam ajansının yaratıcı ekibi tarafından kurgulandı.

Filmin prodüksiyon aşamasında, ilk ürün filmine de imza atan dünyanın tanınmış reklam prodüksiyon şirketlerinden Unexpected Productions ile Türkiye’den First Unit beraber çalıştı. Filmin çekimleri dünyada pek çok önemli projeye imza atan Alexander Kiesl ve Steffen Hacker’ın yönetmenliğinde gerçekleştirildi. Filmlerin görüntü yönetmenliğini İngiliz Simon Coull üstlenirken prodüksiyon aşamasında İngiliz, Alman ve Türk’lerden oluşan yüze yakın kişi görev aldı.

Ecowash robot karakteri, üç haftaya yayılan bir süreçte yüzlerce çizim alternatifi arasından seçildi. Ecowash robotun tasarımı ve filmin compositing işlemleri Almanya’da bir aya yakın bir sürede Unexpected ekibi tarafından gerçekleştirildi.

İleri teknolojilerle hayatı kolaylaştırma misyonuna yönelik reklam kampanyasında, Vestel ürünleri ait oldukları evin çocuklarıyla iletişime geçerek “ailenin koruyucu meleği” rolünü üstleniyor. Teknoloji ve sıcaklık mesajlarının birleştiği reklam filmlerinde, insanüstü teknolojiye sahip, ancak bir makineden beklenmeyecek insani özellikler gösteren ve Vestel ürünlerinden dönüşen kahraman robotların maceraları anlatılıyor. İlk ürün filminde, kusursuz görüntü kalitesi sunan Pixellence teknolojili Superslim LCD’nin, televizyonu yakından izleyen çocuğa yardımı konu alınmıştı.

Künye

Reklamveren Yetkilisi: Tuğba Saygıoğlu, Berna Aşkın
Ajans : Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi
Marka Takımı : Yaratıcı Yönetmen - Atakan Sevgi
Metin Yazarı - Gökhan Atasoy, Volkan Yanık, Kaan Ertüz
Sanat Yönetmeni - Latif Çetinkaya, Selen Çatılı Alper, Kadriye Gümüş
Müşteri İlişkileri Direktörü - Pınar Dülgerler
Müşteri İlişkileri - Gülsevin Dağezen, Merve Çevik
Stratejik Planlama - Spark, Yelda Kalaycıoğlu, Zeynep Karahan
Medya Planlama/Satınalma - Zenithmedia
Ajans Yapımcısı - Zeynep Bildirgen
Yapımevi - First Unit
Müzik - Atakan Ilgazdağ

Prodüksiyon Firmaları: Teaser Filmi-Lola Productions
Ürün Filmleri-Unexpected Productions ve First Unit
Yönetmen : Teaser Filmi-Grahame Andrew ve Rob Harvey
Ürün Filmleri-Alexander Kiesl ve Steffen Hacke

15 dolara Windows XP!


Microsoft 15 dolara Windows XP satıyor!

Windows XP netbook'ların tartışmasız tek hakim işletim sistemi. Peki ama MS bunu nasıl başardı?


Netbook çılgınlığı tüm dünyayı yavaş yavaş ele geçirirken, netbook'larda kullanılacak işletim sistemi savaşlarında da çok ilginç gelişmeler yaşanıyor. Netbook üreticileri artan talebe karşı fiyat yarışına girdikleri için, zaten düşük olan fiyatları yüksek işletim sistemi maliyetleri ile şişirmek istemiyorlar. Bu yüzden uzun süre farklı Linux sürümlerini gözden geçiren üreticilerin bu eğilimi, Microsoft'u karşı bir önlem almaya yöneltti.

Dünya çapındaki rakamlara göre tüm PC pazarı %11,9 oranında küçülürken, %80 oranında büyüyen netbook'larda var olabilmek için Microsoft, çareyi Windows XP'yi inanılmaz fiyatlarla satmakta buldu ve bunda inanılmaz derecede başarılı oldu. OEM üreticilere Windows Vista'yı 50 - 60 dolardan satan Microsoft, Vista Starter Edition'ı bile ancak 30 dolara satabiliyor. Buna karşın Microsoft, Windows XP'yi netbook üreticilerine 15 dolar gibi inanılmaz bir fiyattan satıyor. 2010 yılına kadar bu fiyat politikasını sürdürmesi beklenen Microsoft bu sayede Windows'un pazar payını da ciddi oranda yükseltmiş oluyor. Fakat asıl soru 2010 yılı geldiğinde ve Windows 7 resmi olarak piyasada dolaştığı zamanlarda Microsoft'un ne yapacağı. Bu fiyatı Windows 7 ile sürmeyeceği kesin ama bu netbook üreticilerinin Linux'a olan ilgilerinin yeniden yükselmesine neden olabilir...

Bilgi için: Microsoft
Telefon: (212) 258 59 98 pbx

MyBB 1.4 CSS Rehberi

Index

Index


Forum display

Forum display


Thread display