Siz değerli misafirlerimize Türkü Kervanı harika bir müzik ziyafeti sunan Türkü Kervanı dinletmek için kuruldu.

22 Nisan 2009 Çarşamba

Ecowash su tasarrufu için işbaşında


Vestel’in “Kahraman Ecowash”u Su Tasarrufu İçin İşbaşında.

Vestel, “dost teknolojiler” üzerine kurguladığı reklam filmlerine Ecowash bulaşık makinesiyle devam ediyor. “Teknolojide dönüşüm başlıyor” mesajı ile başlayan ve Vestel ürünlerinin dev robotlara dönüştüğü reklam filmlerinin ikincisinde, “Kahraman Ecowash” elindeki köpük yapma oyuncağıyla oynayan küçük kızın musluğu kapamasına yardım ederek su israfına karşı duyarlılığını gösteriyor. Reklam filmi, Vestel’in bulaşık yıkamada su ve enerji tasarrufu sağlayan Ecowash teknolojisine dikkat çekiyor.

Müziği ve tonuyla duygusal bir temaya sahip olan Ecowash bulaşık makinesi filmi, ilk ürün filminde olduğu gibi Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi reklam ajansının yaratıcı ekibi tarafından kurgulandı.

Filmin prodüksiyon aşamasında, ilk ürün filmine de imza atan dünyanın tanınmış reklam prodüksiyon şirketlerinden Unexpected Productions ile Türkiye’den First Unit beraber çalıştı. Filmin çekimleri dünyada pek çok önemli projeye imza atan Alexander Kiesl ve Steffen Hacker’ın yönetmenliğinde gerçekleştirildi. Filmlerin görüntü yönetmenliğini İngiliz Simon Coull üstlenirken prodüksiyon aşamasında İngiliz, Alman ve Türk’lerden oluşan yüze yakın kişi görev aldı.

Ecowash robot karakteri, üç haftaya yayılan bir süreçte yüzlerce çizim alternatifi arasından seçildi. Ecowash robotun tasarımı ve filmin compositing işlemleri Almanya’da bir aya yakın bir sürede Unexpected ekibi tarafından gerçekleştirildi.

İleri teknolojilerle hayatı kolaylaştırma misyonuna yönelik reklam kampanyasında, Vestel ürünleri ait oldukları evin çocuklarıyla iletişime geçerek “ailenin koruyucu meleği” rolünü üstleniyor. Teknoloji ve sıcaklık mesajlarının birleştiği reklam filmlerinde, insanüstü teknolojiye sahip, ancak bir makineden beklenmeyecek insani özellikler gösteren ve Vestel ürünlerinden dönüşen kahraman robotların maceraları anlatılıyor. İlk ürün filminde, kusursuz görüntü kalitesi sunan Pixellence teknolojili Superslim LCD’nin, televizyonu yakından izleyen çocuğa yardımı konu alınmıştı.

Künye

Reklamveren Yetkilisi: Tuğba Saygıoğlu, Berna Aşkın
Ajans : Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi
Marka Takımı : Yaratıcı Yönetmen - Atakan Sevgi
Metin Yazarı - Gökhan Atasoy, Volkan Yanık, Kaan Ertüz
Sanat Yönetmeni - Latif Çetinkaya, Selen Çatılı Alper, Kadriye Gümüş
Müşteri İlişkileri Direktörü - Pınar Dülgerler
Müşteri İlişkileri - Gülsevin Dağezen, Merve Çevik
Stratejik Planlama - Spark, Yelda Kalaycıoğlu, Zeynep Karahan
Medya Planlama/Satınalma - Zenithmedia
Ajans Yapımcısı - Zeynep Bildirgen
Yapımevi - First Unit
Müzik - Atakan Ilgazdağ

Prodüksiyon Firmaları: Teaser Filmi-Lola Productions
Ürün Filmleri-Unexpected Productions ve First Unit
Yönetmen : Teaser Filmi-Grahame Andrew ve Rob Harvey
Ürün Filmleri-Alexander Kiesl ve Steffen Hacke

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder