Siz değerli misafirlerimize Türkü Kervanı harika bir müzik ziyafeti sunan Türkü Kervanı dinletmek için kuruldu.

31 Mart 2009 Salı

Egzersizle zinde kalabilirsiniz

Zinde kalmak ve güzel bir vücuda sahip olmak için düzenli egzersiz şart.. Bunun için spor salon­larına devam edebilirsiniz, uzmanlar kontrolünde egzersiz yapabilirsiniz ya da evinizde kendiniz uygulayabilirsiniz… Ama sakın unutmayın, ça­lışmalarınızdan sonuç alabilmek için hareketleri doğru olarak yapmalısınız.
Başlangıç için ikişer kiloluk ağırlıklar kullan­manız yeterli… Nefesinizi hareketlere başlama­dan önce alın, hareketi uygularken verin. Her zaman karnınız içeride sırtınız dik olsun.

Egzersizlerin her birini 10 15 kere tekrarlayın, işte; omuz, kol ve sırt gibi üst bedeninizi çalıştı­racak egzersizler.
Omuzlar İçin: Ağırlıkları her zaman yere paralel tutun. Kollarınız omuz hizanızı geçmesin. Bileklerinizi bükmeyin. Ağırlıkları kaldırırken uzanabildiğiniz kadar yukarı uzanın.

Omuz ve göğüsler için: Dirsekleriniz omzu­nuzla aynı hizzada olsun.
Sırt İçin: Gövdeniz bacaklarınızla 90 derecelik açı yapacak şekilde durun. Sırtınız dümdüz ol­sun.
On kol için: Kolunuz omuzdan dirseğe kadar olan bölümünü gövdenize yapışık tutun.
Arka kol için: Gövdeniz yere paralel, sırtınız düz, üst kol vücudunuza yapışık olsun. Bu egzer­sizi önce bir kolunuzla yapıp, sonra diğer kolu­nuzla tekrarlayınız.
Bel için: Kollarınızı aşağı doğru serbest bıra­kın. Hareketi yaparken eğilebildiğiniz kadar çok eğilin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder