Siz değerli misafirlerimize Türkü Kervanı harika bir müzik ziyafeti sunan Türkü Kervanı dinletmek için kuruldu.

18 Ekim 2007 Perşembe

Hepsi 1 Setten Haberler , görüntüler [bomba]

Orjinal Metin : www.gruphepsifancub.net
Evet arkadaslar dün söylemiştim yarın sete gidiyorum diye ve gittim xD Bomba haber ve resimlerle burdayım xD

ilk önce okula girince dakka 1 gol 1 oldu xD sol kapı acıldı karsımda cemre :S tabi ben asansöre yürüyüordum duramadım , ehe bnm bindiğim asansöre bindi tekiz ama ben genede utanırım bi resim cekebilirmyiiz falan die söylemedim bana baktı güldüm ( sırıttım , 32 dişimi görmüştür xD ) oda güldü ... sonra catı katına cıktım herkes orda , gülcin yasemin ilk dakkalar hiç görmedim sonra geldiler , asıl bombam erenimi görüşüm oldu simit ayran almıs eline karnını doyuruyordu xD ( oruc tutuyormu die merak edenler vardı tutmuyorlar ) yönetmen inanılmaz sinirli ve cok esprili biri , anormal küfür ediyor oyunculara , emrenin ( cem avnayim ) annesinden girdi sülalesinden cıktı bi ara hata yaptı diye xD inanamadıgım nokta korkut yani yusuf akgün inanılmaz derece küfür ediyor , gittiğimde playstation oynuordu biri ile , kenan dogulunun klibi cıktı ordaki kızlar hakkında biraz gene küfürlü yorumlar yaptı off karıya bak karıya felan diyor arada xD

En bomba haberlerim yönetmen kartal ile kanka oldum ehe xD senaryoyu okuttu ,

18.bölümün sonu : Mert gülcinin kapısına geliyor , gülcin duruyor ve cok sert bi tokat yapıstırıyor ve yüzüne kapıyı carpıyor mertin ...

19.bölüm : "sov yeni baslıyor " diye bir bölüm bugün cekilen bölüm 19.bölümdü ...

Gülcin ayagını burkuyor ve cok üzülüyor dans edemiyceği icin falan , bundan dolayı bahadır hoca ve müdür süpriz parti düzenliyorlar herkes koltuk degnegi geliyor ( öyle yürüyorlar ) partiye moral icin gülcine , bizim erkek grubunun dans sovu var koltuk degnegi ile ...

diziye 4 kişi eklenicek arkadaslar

1.si gülcinin ayagı sakatlanıyor diye , müdür , teyzesini cagırıyor gülcinin "füsun" rolü ile görücez bu kişide hayat bilgisinde oynayan amil beyin karısı rolündeki kadın olucak ..

2. si alp gelicek yaseminin sevgilisi ve kötü bir durum yüzünden kızı "ada" yı , yasemine teslim edicek 1-2 günlüğüne

3. kişi ada , alp in kızı ...

4. kişi ise teomanın kuzeni ilayda ... ( kızlar bunu teomanın sevgilisi zannedicek )


17.bölüm fragmanında yaseminle korkut süperler fakat malesef 19.bölümde korkut gözdeye dönüyor , gözde ile dans falan ediyorlar zaten ...

6-7 video , 35-40 tanede resim var , resim ve videoları ekleyince göndericem , yanıma telefonumu almayı unutmusum babamın telefonu ile hiçgüzel cıkmadı görüntüler ...

aklıma gelirse ilave edicem sonra ... Smile iyi okumalar Smile

bu arada harika bir haberim daha var unuttum , 17.bölümde muratla birleşiyor gibi cemre ama , 19.bölümde aynen senaryoda yazanı söylüyorum " defol git hayatımdan " diyor , emre , cemreye hediye alıyor ve araları düzeliyor Smile

Hepsi 1 Setten 2 Video [yeni!]

Arkadaslar şimdiden söylüyorum , bu videoları 1 haftadır 3GP formatından , MPG formatına cevirmeye calısıyordum . Pek bir bilgim yoktu cünkü . Normalde videoyu izlerken hiç takılma , ses veya görüntü kaybı yoktu ama MPG cevirince sanırım izlerken takılmalar falan yasanıyor , koyuyorum elimden geldiğince o yusden iyi birşey beklemeyin Smile 2 side kendi cekimimdir ( videolar normalde 2 dakka süreli ama cevirebildiğim kadarını cevirdim ... daha elimde 7-8 video daha var , daha iyi calısma yapmaya calısıcam Smile )







İyi seyirler ( ne kadar seyredebilirseniz Big Grin )

Kaynak :www.gruphepsifanclub.net